Jak žije Věra Tydlidátová

Přinášíme vám článek převzatý z blogu naší milé sestry Věry Tydlidátové, kde popisuje jak probíhá její den. Berte však tento článek s určitou nadsázkou, Věrka má ai smysl pro humor. Být sionistickým agentem je sice výnosné, ale tak výnosné zase ne Takhle si žije Topolánek a Paroubek, ale řadoví agenti jako je Věra Tydlidátová, nebo já, rozhodně ne.

http://tydlitatova.blog.idnes.cz/c/70903/Koupu-se-v-zidovskych-penezich.html

 

Koupu se v židovských penězích

Některým laskavým čtenářům nedá spát můj vedlejší příjem spočívající ve skromných honorářích za články na blogu a v platbách za vlastizrádnou činnost. Vycházím tedy vstříc tomuto zdravému zájmu o soukromí prosté sionistické agentky a seznámím vás s realitou svého pracovního dne.

Vstávám časně, kolem půl dvanácté. Komorná mi přinese na zlatém podnose kaviár, slavičí mandle, netopýří mlíko a šampaňské. Oko se potěší několika kvítky již vyhynulých orchidejí ve vázičce, denní tisk nečtu, předčítá mi jej otrok k tomu určený, většinou zajatý revizionista převychovaný rafinovaným mučením.

  Vstávání je obtížné, neboť všude po ložnici leží zlaté cihly, několikrát jsem si o ten neřád ukopla palec. Marně se vadím se služebnictvem, aby vždy takové věci uklízeli, ale ti lenoši se brání slovy, že ryzí zlato je tuze těžké a že odbory jim brání zvedat tak těžká břemena. To víte, dnes je se služebnictvem plno starostí, není to jako dříve, kdy bylo možné odmlouvajícího komorníka zbičovat a předhodit hladovým křečkům.

  Následuje koupel v diamantech, také nic, co byste měli závidět. Pro informaci – broušené diamanty hrozně škrábou. Ale koupat se v diamantech musím, co jiného má agent židovského spiknutí s těmi hromadami šutrů dělat? Služebnictvo celý den pálí v kotelně svazky dolarů, které mi přišly včera, takže i v těchto chladných dnech mám v paláci hezky teplíčko, jen ty kovové pásky prý ucpávají rošt, lepší je pálit akcie, ale nyní v době krize to už také dělá kdekdo, to není nic extra. Eura hoří trochu líp, ale zase čadí.

  Pak sednu k platinovému počítači a napíši nějaký paskvil na objednávku Světového sionistického spiknutí a Nového světového řádu, z tajných zednářských kruhů dostávám šifrované podrobné instrukce ohledně obsahu, vhodných výrazů i délky. Samozřejmě speciální balíček supertajných instrukcí se týká toho, jak vytočit některé blogery, diskutéry iDNESu a vůbec veřejně činné a jinak posvátné osoby, představitele našich dvou vlasteneckých politických stran a všech církví najednou, zejména sekty Lefébvristů sedmého dne. Je to velmi odpovědná práce.

  Vyčerpaná tímto výkonem jdu odstřelit několik vysoce chráněných živočišných druhů nebo mužů bílé rasy do soukromého safari, pak následuje lehká večeře, nejraději biftek z živého diskutéra, kvalitní víno a křepelčí jatýrka s estragonem. No a večer shlédnu soukromé gladiátorské představení ve vlastním divadle, nebo zaletím tryskáčem do Las Vegas na zaslouženou hodinku nevinné hřejivě lidské zábavy. No uznejte, je to velmi náročný život. Ještě že to nedělám pro peníze.

 

Věra Tydlidátová

12 komentářů to “Jak žije Věra Tydlidátová”

  1. Nový Zákon Says:

    http://www.urologia.sk/obriezka-cirkumcizia-fimoza

  2. 666info Says:

    Ten odkaz http://www.urologia.sk/obriezka-cirkumcizia-fimoza
    na to se podívejte, to je fakt dobrý. Musel jsem se smát až sem se za břicho popadal když jsem četl co naši slovenští bratři vymysleli. Oni tvrdí že obřízka penisu je zdravá a že přispívá k nižšímu výskytu rakoviny a podobné píčoviny. Je vidět že se naši soukmenovci na Slovensku snaží podobnými nesmysly lákat hloupé gojímy, aby se nechali obřezat a stali se z nich umělí Židé. Podle mě je to ale pitomost, být Židem znamená mít židovské předky, židovskou krev a cítit se být Židem a ne jen mít obřezaného ptáka

  3. Nekromant Says:

    Pro 666info:
    Jaké je se cítit být Židem? Nenudí tě někdy ten stereotyp? Já o tom kulový vím, ale vaŠe utajení je MISTROVSKÉ, vsadím se, že skoro nikdo neví o někom, že je Žid, proč to někomu není podezřelé? Protože ti chudáci na to nemají čas, jsou spoutaní v totalitním peněžním systému a nezajimá je kdo je kdo…Mám otázku důležitější: Myslíte se, jesti existuje Ježíš Kristus? A kdo je vlastně Bůh? Kdo je Jahve? Kdo je Satan? Není náhodou mezi tím spojitost? Ich so keine ahnung, guten Abend.

  4. Nekromant Says:

    Proč se tak blbě ptám? Newím. Sláva Israeli! Jehuda.

  5. 666info Says:

    For Nekromant
    O tom Ježíši Kristu bych mohl něco napsat, to je dobrý nápad. Něco sem příští týden napíšu
    Jehuda

  6. izakstein 69 Says:

    S radosti jsem pocetl ve strankach pani Tydlidatove . Jeji krasna odusevnela tvar hyri krasou nasi rasy ,je trochu do cernozelena oci jako srnky a hlavne jeji stranky jsou skutecne zazitek.Plakal jsem jako bych dojil kravu.Diky bratre Jehudo za tve odkazy do rise pratel take odkazy ohledne Leho ,Zvedavec, Nezvedavec a dalsichh jsou velmi poucne a jiste ctenari jsou radi ze si mohou rozsirovat obzory a ocekavat lepsi zitrky pod praporem nasi sesticipe hvezdy
    PS Mam dotaz .jak vkladat foto loto na stranky tve ? Je to v planu? Izo ,pro pratele .

  7. 666info Says:

    bratře Izáku
    Myslím že to na wordpressu nelze, zkus vybrat fotku kterou máš v textu v MS Wordu (doufám že jako správný Žid používáš koshersotware od Microsoftu) dej kopírovat a sem dej vložit a jestli ti to nepůjde, tak mi fotku pošli emailem a já jí vložím
    Shalom Jehuda

  8. napište mi,zda taky jsem žid, Says:

    mám dna z haplotypem N1C1- M178+,tedy po otci jsem turek hun,neboli chazariec.Profesor Andrzej Bajor mi psal,že jsem podle dna žid,jsem?Napištemi,Josef z Ostravy,údajně byl měl být potomkem madarského krále Arpáda,podle toho,že mám mad šlechtické jméno a moje dne se našlo v madarsku jenom u šlechticů a podle profesora Tibora Fehera v hrobce Arpáda,ale majetek nemám prptože nejsem z rodu prvorozeného.S pozdravem jm.

  9. izakstein 69 Says:

    Vypada to spise na ochably mozek ciganuv ci ne bratri ? Kdo te vyrobil ,dedecek se svou dcerkou . Je tve jmeno Dezo??

  10. izakstein Says:

    Ty hlupáku ty tak můžeš psát idiotům z léčebny a ne tady- kreténe.

  11. pro izaksteina Says:

    ty blázne komu to píšeš.

  12. kvaaak Says:

    Jak poznam zida,kdyz nema kaftan,pejzy,neprohlidnu mu ptaka a zrovna se nejmenuje Izak
    ,to by me moc zajimalo..a hlavne nemam nejmensi tuseni,co z toho kdo bude mit za uzitek,kdyz budu vedet,zda pan XY je,ci neni zid..

Zanechat Odpověď

