Velitel Ku-Klux-Klanu v ČR

http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=635273

www.daviddukevcr.wordpress.com

Ano bratři je o tak, bývalý velitel Ku-Klux-Klanu David Duke bude o víkendu přednášet v Praze a v Brně. To je strašné. Nevím proč vláda vůbec dovolí úhlavnímu nepříteli Židů vstup do České republiky.

Neměli bychom si to nechat líbit a měli bchom uspořádat protidemonstraci, nazvanou třeba „V Praze Dukea nechceme“

18 komentářů to “Velitel Ku-Klux-Klanu v ČR”

  1. izakstein 69 Says:

    Neni treba, jiz jsme ucinili opatreni a bude brzy vyvezen se zmodralymi kulemi do Deutchlandu kde mu daji hrave 45 let trestu a po vyprseni bude prevezen do Spanelska kde ho roztrhnou na 4 dily traktorami ctyrmi. Na zakrok bratri byl pri chlastani piva, zrani vurtu a piti rumu (asi) a urazeni zidovskych bratri v Praze zatcen obvinen a vsazen do kobky tento vyvrhel lidstva ktery si zaslouzi pohrdani nejen vsech bratri ale i nebratri . Shalom, jiz od stredy jsem ponoren v talmudu ale tato radostna zprava mne donutila prerusit prodlouzeny sabes(jen pro zaslouzile ovsem cleny) a radosti plesat a plakat radosti Iza (pro bratry )

  2. Mordechaj Kapusta Says:

    Bratia – Telgárt – Lóža Veľkého Orientu a Byzantského Rítu je s vami.

  3. Mordechaj Kapusta Says:

    Chvalabohu mu zakázali slobodne prejaviť iný názor.
    Ale v slovenčine je jeho známa kniha v preklade na internete, takže sa všetci môžu presvedčiť, čo to je za vraha, ktorý porušuje medzinárodné právo a zákony:
    http://aryanrebel.files.wordpress.com/2008/07/moje-prebudenie.pdf
    Je pre nás nepochopiteľné prečo Rada „Odtiaľ-Potiaľ“ zasadala tak neskoro a postarala sa o jeho vyhostenie z ČR.
    http://mordechajkapusta.blogspot.com/2008/01/zasadnutie-rady-odtia-potia.html
    Našťastie slovenskí novinári vyvažujú informácie a zaoberajú sa hrdinom, ktorý neporušil žiadne právo, ale v mene humanizmu a lásky išiel brániť svoje presvedčenie aj za cenu života. Teraz prednáša na Slovensku:
    http://www.sme.sk/diskusie/1448968/1/Uniesol-som-Eichmanna.html

  4. izakstein 69 Says:

    Sesterska televize Nova velice objektivne vysila a vysvetluje situaci chudaku bratri romu a nacistu kteri prijeli vrazdit romy v milionech do Krupky. Ale pravda zvitezila a naciste byli zniceni Duke byl tke vytlacen a rabaj Kocabstejn pomocnik KSC bratra Havelsteina a ruskych poradcu se malem upracoval ac sabes byl vsude jako Fcelka . Fse dobre dopadlo a jedeme dale

  5. Pavel Nový Says:

    izáku, izáku:-) Tak jsem nahlédl po nějaké době na tenhle chazarskej web a musím konstatovat, že se vše odvíjí tak, jak jsem pravil..Pomalu, ale jistě se vytrácíte, i vaše nenávistné průpovídky:-) Po nějaké době budou z vás jenom myšky..Můžete se dál poplacávát po ramenou a slintat, je vám to k ničemu:-) Chazarští náckové,všeho do času..

  6. izakstein 69 Says:

    Odpovi ti odpovi
    nas ministr vnitra
    demo rychle nastoli
    Terezinestedt obnovi
    prycny postavi
    a kuli olovenou te
    nakonec odstreli
    PSE gojimsky
    Shalom shalom shalom

  7. Pavel Nový Says:

    izáku…někdy je s tebou prdel:-)
    Mimochodem, v poslední době jsem viděl spoustů zajímavých videí m.j. i ohledně vaši 10x překroucené propagandy, velice poučné.. Vaše propaganda je ještě „překroucenější“, než jsem se domníval 🙂 Díky NETu je informovanost daleko lepší než v minulosti. Chápu taky to, že tento fakt musí být pro vás těžce frustrující, když vychází na světlo spoustu faktů o vaši propagandě. S touto souvislostí věřím, že se snažíte všemi způsoby omezit NET, bla, bla..Fakta, které vyšli na povrch už nezahladíte, ani nezamaskujete..
    Ještě něco..všiml sis blbečku toho, že v mých dosavadních příspěvcích nikoho neurážím? Mohl bych ti na oplátku nadávat do „mongolů, do obřezaných psů..“, apod..ale nedělám to. Vidíš, jakej je mezi námi rozdíl? 🙂 Pouze jsem tebe a tvý kámoše správně označil za skutečné nácky, rasisty těžkého kalibru..
    Máš o čem přemýšlet 🙂

  8. Jelínek Says:

    NENECHTE SE STÁLE TUPĚ OVLÁDAT. ZAČNĚTE UŽ KONEČNĚ MYSLET.
    Na co máte vlastní hlavy ?

    David Duke: Rozhovor pre Právo

    Já nechci dělit společnost. Nikdy jsem se nezapojil do žádného násilí. Násilí neuznávám. Věřím v politickou resistenci a evropská práva na dědictví. Jestli někdo chce se mnou nesouhlasit, ať tak činí v rozhovoru. Jsem tady a jsem na něj připravený.

    Proč jste přijel do České republiky?

    Vážím si vaší země, vážím si všech evropských národů, zajímám se o evropské dědictví, k němuž mě vážou kořeny, a o evropskou svobodu.
    Víte proč byla vaše přednáška na Karlově univerzitě zrušena?

    To, co se stalo, je klasickým příkladem poukazujícím na omezování svobody Evropanům. Nejde jen o svobodu slova, a to mě znepokojuje. Věřím v lidská práva a opravdu věřím, že jednou ze základních věcí je svoboda projevu. Bez ní nebudete vědět o různých kriminálních počinech, nebudete vědět, proti čemu se máte ve společnosti postavit a co zastavit. Divím se navíc, že mou přednášku zastavila instituce, která by měla svobodu slova, výměnu názorů podporovat. A ještě k tomu Karlova univerzita, kterou spojuje dědictví s Janem Husem.
    Tušíte, proč jste nesměl promluvit?

    V pozadí byl židovský tlak. Musím zároveň říci, že já ani náhodou nejsem proti islámu, židovství či křesťanství. Vadí mi ale extremismus. Bohužel extremní židovské síly mi nechtějí dovolit mluvit svobodně. Jsem totiž jeden z největších kritiků Izraele. Ukazuji na jeho jasnou rasistickou stránku. Oni prostě nechtějí, aby jiní lidé slyšeli mé poselství.
    Podle mých informací o zákaz přednášky usilovali čeští politici.

    Jestli nevěříte židovskému tlaku, podívejte se na židovské stránky, které se věnují důkladně mým přednáškám, projevům v celém světě. Na jejich stanoviska. Já opravdu věřím, že v pozadí zrušení akce jsou židovské síly a jejich neochota slyšet kritiku. Nechtějí slyšet o rasismu v židovském státě Izrael.
    Myslíte si, že tam něco podobného funguje?

    Mám zřejmé důkazy, jak to tam funguje. Dochází k segraci židovských a nežidovských dětí ve školách. Zákon nepovoluje sňatky mezi židy a nežidy. Představte si, jaký by to vzbudilo v Česku povyk, kdyby se něco podobného jen plánovalo v případě sňatků křesťanů a židů… V Izraeli jsou oblasti, kam nemohou Palestinci ani vkročit. Můžu pokračovat. Izraelci mají na svědomí masakry na civilistech v Libanonu, Gaze.

    Za tu dobu, co se s nimi bavím, mi nedokázali zmíněné argumenty vyvrátit. Chovají se hůře než běloši k černochům v Jižní Africe. Slyšeli jste někdy, že by běloši na černochy házeli bomby jako v Gaze? Židovští extrémisté tohle všechno nechtějí slyšet, a už vůbec ne od Američana. Amerika Izrael přeci podporuje. Židovští extrémisté ovládají americkou zahraniční i domácí politiku. Mají vliv ve vládách po celém světě.
    Každý si to nemyslí. Vaše názory společnost rozdělují.

    Já nechci dělit společnost. Nikdy jsem se nezapojil do žádného násilí. Násilí neuznávám. Věřím v politickou resistenci a evropská práva na dědictví. Jestli někdo chce se mnou nesouhlasit, ať tak činí v rozhovoru. Jsem tady a jsem na něj připravený. Je to o odvaze postavit se za pravdu. Bez ohledu, zda je to bezpečné, či nebezpečné. Jinak ztrácíme svobodu.
    Jste rasista?

    Rozhodně ne. Necítím nenávist k dalším lidem. Hlásám, že každý národ má právo na vlastní dědictví. Věřím, že každý člověk na Zemi má lidská práva, právo na život, svobodu vyznání a podobně. Mé myšlenky tvoří jasný a uzavřený celek. Tvrdím jediné – nic víc neohrozí budoucí společnost než masivní imigrace.

    Podívejte se na Francii, Belgii, Velkou Británii, jak je to rozděluje. Podívejte se na rozdělená města v Německu… Jestli vše Evropa nezačne brzy řešit, čeká jí těžká budoucnost. Je hodně důležité, aby si Češi zachovali vlastní postoje. Hodně Evropanů si je bere za vzor. Odmítáte společně s Iry Lisabonskou smlouvu. To je důležité. V Evropě by měl panovat smysl pro jednotu, zároveň by se měla zachovávat každá hodnota, kultura jejího dědictví. Podívejte se třeba na Tibet, jak tam čínská migrace ničí hodnoty. Tibetu přeci Češi fandí, ne? Proč je masivní imigrace nebezpečná pro něj, ale ne pro Evropu?
    Věříte vůbec v multikulturní společnost?

    Věřím v multikulturní svět. Věřím ve svobodu mít různá vyznání a rasu. Věřím ale také, že každý národ má právo si hájit své dědictví. Když mluvím o tom všem, jde mi třeba o to, jak ti lidé vypadají, jaké mají oči a podobně. I to jsou tradice. Mimochodem. Jsem velmi zapálený ekolog. Proč máme hájit práva na různorodost druhů v přírodě a nepřiznávat je lidem?
    Jak dlouho zůstanete v Česku?

    Ještě nevím. Nejsem si jistý. Pár dnů? Bude záležet na tom, co se bude dít. Musím se podívat do programu. Zůstanu u vás tak dlouho, jak bude nutné. Chci předat Čechům své názory, odpovědět jim na jejich otázky a ukázat jim témata, která musí být řešena, okamžitě a čestně.
    Víte, že Policie ČR je připravena zadržet vás v případě rasistického projevu?

    Ne, nicméně se nebojím. Nejsem rasista, nečiním rasistická prohlášení. Myslím si, že mí nepřátelé jsou rasisté, ale já rozhodně ne. Cestoval jsem a mluvil jsem téměř v celé Evropě. Nikde jsem neměl problémy. Má kniha byla vydána ve čtrnácti jazycích. Byl jsem bez problémů v Německu, kde berou podobné věci opravdu vážně. Byl jsem v Nizozemsku, Belgii, Švédsku, Francii a nikde mě nestíhali. Tak si nemyslím, že by se něco podobného stalo v Česku.
    Podporujete nového amerického prezidenta Baracka Obamu?

    Ne. Proč? I on má přeci v pozadí peníze mezinárodních židovských extrémistů. Využil je při své prezidentské kampani. Rád bych podporoval někoho, kdo přijde s jinou zahraniční politikou než George W. Bush.

    Ale i Obama, jak jsem řekl, spoléhá na židovské extremisty. Myslím si, že bychom neměli být v Iráku, ani v Afghánistánu. Nemohl jsem Bushe přímo vystát, ale Obama je v mnohém horší. Dává naději. Na rozdíl od Bushe má obraz čisté síly. Přitom posílá další naše jednotky v Afghánistánu a hrozí Iránu.

    Lenka Hloušková, Právo

    Zdroj :
    http://www.nwoo.sk/2009/04/cesko-je-prva-krajina-kde-bol-duke.html

  9. izakstein 69 Says:

    Jak jsem zduraznil nekolikrat mame vetsi lebku a tim padem vetsi mozek a tim padem rychle myslici skoro computerovy mozek . . Urcitym zpusobem krasne usi bez boltcu a dira mezi zuby je nas znak . Sneda barva nas spojuje s bratry Romsteiny.Co vice dodat ? Vice pice republice.
    Dale bych ti gojime sdelil ze papez Fasista a nacista clen Delnicke strany rolnicko delnicke odeny casto v cernem znakem to jejich fasistu soupal nohama ve svate sini Zidu spolu vedle rabaje hlavniho .

  10. jelinek Says:

    Včera jsem zde zanechal komentář a článek, kde se D Duke vyjadřuje
    ke svému zatčení v Česku, svobodě slova a dalším tématům dnešní společnosti.
    Dnes je pryč.
    Evidentně je na těchto stránkách jiný názor nežádoucí.
    Zamyslete se nad sebou, čemu tak ochotně přisluhujete.
    Jelínek

  11. izakstein 69 Says:

    asi mate pane ziide v PC ja to tady ctu a je to ale stejne anti semiticke a propagujici fasisticko rolnicko delnickou stranu ktera v cernem chlasta pivo zere burty a rve Heil Hitler . Zpivaji ruzne fasisticke popevky jako Matuskovu pisen o zemi kde neni inflace coz je blbost a uplne je tim padem antisemita a poburovac . Ostatne zeptejte se rabaju kde je pravda. Hlavni Rabaj v ceske pidirepublice je Karol Sidon ,konvertak ale nas Shalom

  12. jelinek Says:

    Dlužím vám velkou omluvu. Vidím,že můj příspěvek je již zveřejněn a chci věřit,že chyba byla na mé straně nebo v technice.OMLUVUJU

  13. izakstein 69 Says:

    Jelinku Jelinku reci jsou zbytecny .Kdo to pocita je dulezity ne ten co voli . Jinak se porad hleda ten Vejr na Okor

  14. achmed Says:

    to izak – bodaj by jste nemeli vetsi lebku, kdyz se mrdate navzajem, jste zdegenerovane, to proto.

  15. Pavel Nový Says:

    Jak jsem se zmiňoval před časem..izáku, vy si fandíte, ale zevnějškem vypadáte jako zoufalci a co se vám honí hlavou, to vám nemůže vyjít:-)
    „Protokoly sionských mudrců“, to je naivita.. Dostanete na prachy kdekoho, získáte kdejakej odpad – vondrové, havlové, topolánšviliové, bursíkové, ale to je všechno. Principiálně vám to nemůže vyjít a pamatuj si, že pokud se to ve světě zvrhne, vy budete na řadě, kdo to odesere.. Je to logické a namlouvat si, že jste stranou, že jste někde schovaní a jenom to „řídíte“ a tím jste „jakože z toho venku“ a za vás to někdo odnese..
    Hm, jestli se to semele, budete jenom další v pořadí, koho to postihne. Začne to někde jinde, ale krutě se vám to vymstí a jednou provždy. Tohle se asi nepíše v „protokolech..“, že jo?
    To je realita, o které jsem se už jednou zmiňoval..
    A co se týká tebe, jseš si jist, že jseš „pravej“ žid? 🙂
    V současnosti je dokázáno, že 90% židů nejsou etnicky čistí židé, ale jste namíchání a promíchání s „kdeským“..
    Máš pro sebe nějaké vysvětlení, proč přemýšlíš nelogicky a věříš v NWO?
    Proč se řadíš k dalším poslušným sluhům svých pánů?
    Dalším paradoxem je, že před léty zařvalo v koncentrácích spoustu lidí na tyfus a další nemoce a vy( ..i ty..) toho všeho zneužíváte, překrucujete a snažíte se v principu o něco podobného..
    Jaká ironie… 🙂
    Je to proti zdravému rozumu a chápání a takhle může uvažovat jenom zrůda… Svým způsobem jste nemocní a mám na mysli vás, sionisty..
    Obávám se, že tobě, tvé mysli nepomůže ani svěcená voda 🙂

  16. izakstein 69 Says:

    Pavle Novy nas nezajima co si myslis nas zajima co dokazeme s vami gojimy udelat jak rikam co se pocita to je dulezite . Nepremyslej neslusi ti to nech to na nas Shalom

  17. Pavel Nový Says:

    izáku, neplácej blbosti, kdekdo se dá podplatit, ale tohle vám stejně nevyjde, jak jsem řekl mnoho-likrát „zničíte sami sebe“..
    A taky jsem říkal, že jseš úchyl a to skutečně jseš i ti tvý kámoši..
    I ten váš nesmyslný zákon o hovně, respektive o holokaustu bude zrušen. Je to kravina, blbost, co může vymyslet jenom magor..
    A nějaké tvé řeči o „počítání“…. 🙂
    Na závěr, pokud jsou prachy pro tebe atvé soukmenovce vším a rád „půjčíš“ svou manželku výše společensky postavenému soukmenovci, tak jseš chudák a měl by ses léčit..:-)
    A opravdu mě nebaví zabývat se tvým profilem a tvými žvásty..:-)

  18. Radim24 Says:

    Šalom Jerušalajim, pokoj Jeruzalému a Izraeli

Zanechat Odpověď

